Earth Hour!!!

Dupa ce am scris post-ul anterior…am mai citit pe diverse site-uri parerile romanilor despre chestia asta…concluzia…suntem o natie cel putin retardata…am vazut comentarii in genul”Nu numai k o sa aprind totul in casa, dar ma duc afara si aprind si farurile de la masina”, sau “Ce ma doare pe mine capul de energia lor, doar eu imi platesc facturile”, sau “Asta e solutia pentru criza economica, sa oprim becurile”…si lista poate continua…

Deci nu e posibil asa ceva…Oameni care au access la informatie si la tehnologie sa nu inteleaga importanta conservarii energiei…Si ne dorim europeni…Ii criticam pe americani k ei consuma mult…o fac…dar cand e momentul macar sa incerce sa schimbe ceva sunt acolo…

Incepe sa imi para rau k a ajuns curentul electric in Romania sub alta forma decat electrosocuri…

Mai jos e filmuletul de la campania Earth Hour 2009…Poate printr-o minune ajunge si la cei de care scriam mai sus…Si poate printr-un miracol divin o sa priceapa si ei ceva din el…Desi ma indoiesc…

Macar cei ce cititi acest post…incercati sa stati pe intuneric sambata de la 19:30 la 20:30 CET(20:30-21:30 ora Romaniei)…sa vedeti k nu e chiar asa de aiurea cum pare…K puteti sa faceti la fel de multe lucruri misto si pe intuneric…si poate pentru o secunda o sa simtiti k incercati sa salvati planeta 🙂

~ by Sergiu on March 25, 2009.

Leave a comment